Mordecai and the Rigbys
S1, E12: When Mordecai and Rigby order T-shirts for their non-existent band Margaret mistakes them for actual musicians. Mordecai who wishes to impress Margaret decides to go along with this misunderstanding by making Mordecai and the Rigbys a real band.