Morning Comes
S2, E8: After a fire at Lila's place, Dexter finds her becoming more attached to him than he is comfortable with. Meanwhile, Dexter decides that recovery is not working for him, and so pays a visit to the man who murdered his mother. At the station, Debra and Lundy find a clue that points to the Bay Harbour Butcher being right under their noses.