Moshi-Moshi to My Oshi
S1, E3: Chrome issues Berry Blossom an official notice of his intent to commit an evil deed; a sudden storm hits, and he loses all motivation to follow through on his villainous declaration; Chizuko is forced to take matters into her own hands.