Mother
S4, E21: Emma returns to Storybrooke to reunite Lily and Maleficent. Regina and Robin deal with the consequences of Zelena's pregnancy, Gold's failing health forces Isaac to look for a new ally. In a flashback, Cora tries to get Regina's forgiveness.