Mrs. Rivera
S2, E17: While attending an important event, Alex ditches Noah when he needs her the most. Jahil revisits his love for Carlotta. Simone and Angel consider fleeing after receiving a letter from immigration. Cassie's relationship with Andy is in jeopardy.