MtXRW: Going down slow
S1, E4: Over the alpine wonderland of Lauterbrunnen, Switzerland, Red Bull Air Force member Mike Swanson leads a tricky XRW (cross-relative work) formation flight of wingsuit flyers and a canopy skydiver.