MuckyYuck's Friends
S1, E306: Crapouille is so proud of having made some friends at last. SamSam is pleased for him but when he has to meet them, our hero notices that they are none other then his worst enemies: the Pipiolis. They drop Crapouille immediately when they have a chance to catch SamSam, but he finds a clever way to get rid of them. + 3 episodes !