Multiple Choice
S1, E7: As the mid-term exams approach, Rusty feels the pressure to maintain his high grades now that he spends so much time socialising within the fraternity. Cappie offers an easy but questionable way out. To Cappie's consternation, Evan decides that it's time to prove his commitment to Casey, but has Casey put her past behind her? Elsewhere, Ashleigh is visited by long distance boyfriend Travis, but her sorority disapproves.