Murder On the Links
S6, E3: Whilst holidaying in the French seaside resort of Deauville, Poirot and Hastings are called upon by Deauville resident Paul Renauld who claims he's being defrauded by Chileans. The situation becomes sinister when Renauld is abducted and his wife is left bound and gagged in their bedroom. Renauld's body is then found buried in a new golf bunker. Leading French detective, Giraud challenges Poirot to a competition to see who can catch the killer first and Poirot finds his time is running out.