Muscle Mouse
S3, E27: Push-ups and drills! Biff, an over-muscled mouse, is coaching Squeak's friends pretty hard. But Jon is expected any minute now and the asserting mice refuse to leave the dining room changed into a mini fitness facility. If Jon sees them, Garfield can forget about lasagna!