Mustache Tree
S2, E25: When Uncle Grandpa runs out of mustaches, he travels to the mustache tree to stock up. But upon arrival, it seems a new clan of elves have become very territorial over the tree. Now Uncle Grandpa and the gang must fight in order to obtain a new ‘stache.