My Back to the Future
S3, E13: Evan hires Paul Van Dyke to help manage the clinic's workload while Hank recovers from a back injury, and spots an opportunity for expansion when the new doctor begins attracting more patients. Now that she is not moonlighting at the hospital, Divya decides to sell a set of her family's vintage china to raise enough money to pay off her debts - but her plans are jeopardised by a thief.