My Bright Idea
S5, E16: Turk accidentally learns that Carla is pregnant before she does, so JD convinces Turk to tell the entire hospital staff so they can all surprise Carla with the joyous news. When Carla confides to Turk that she can't wait for the day when she can personally share her baby news with the world, Turk and JD have to quickly figure out how to contain hospital gossip until Carla can make the discovery on her own.