My Brother's Keeper
S2, E3: The entire Abbott family is turned upside down by the return of Dr Linda Abbott, who has been practising Eastern-based medicine in exotic locations around the world. Andy learns that some teens may be practising unsafe sex, and is shocked at their parents' reaction to the situation.