My Buddy's Booty
S5, E11: J.D. is still dealing with his recent breakup and trying not to kill intern Keith, who has become annoyingly perfect. To make matters worse, a favorite patient is in a serious coma and each of the staff finds their own way to deal with it. Dr. Cox and the Janitor bond over drinks at the bar and Carla makes it her mission to make the hospital's gym female friendly. Meanwhile Turk suggests, that J.D. and Elliot find themselves 'booty calls'.