My Favorite Mistake
S3, E19: George meets his new father-in-law (and is no condition to make a good impression), Alex helps Jane Doe determine how the world will see her from now on, the hospital board begins interviewing the candidates for the Chief's position, and Izzie wrestles with a startling revelation.