My Hero
S4, E22: Mitch's ex-boyfriend, Teddy, a very personable and successful doctor, invites the whole family to a fundraising event at the local roller rink, and they all run circles around each other as Cam tries to play it cool around Teddy, Claire avoids talking to Jay about inheriting his closet business, Phil teaches Gloria how to skate in spectacular fashion, Haley helps Alex talk to some cute boys, and amidst all the chaos Manny and Luke try to figure out whom they'll pick in their family for their "My Hero" essay assignment.