My Journey to You My Journey to You 06
S1, E6: The series tells the story of Yun Wei Shan, a spy longing for freedom, who infiltrates the Gong residence to complete a mission. In the eerie and treacherous Gong residence, she encounters love and friendship, embarks on a journey of self-discovery, and finds the determination to move forward. Together with the rebellious nobleman Gong Zi Yu, they grow and mature through their shared experiences.