My Therapeutic Month
S6, E10: JD falls for a sexy new physical therapist but because of his unfortunate circumstances he finds it difficult to ask her out. Meanwhile, Turk breaks his arm and Dr Kelso sends him back to residency where, with the help of Dr Cox, he realises that he knows less about actual medicine than he thought he did. Elsewhere, Eliot invites Keith to move in with her.