The Goldbergs My Valentine Boy
S6, E15: With Geoff's help, Erica and Valley Erica find a new band member to replace Lainey; Barry convinces Geoff the new band member is trying to steal Erica from him; Adam and Murray each plot to get out of going to Valentine's Day dinner with Beverly.