Mysterious Monkeys
S1, E3: Stripped of his gadgets, Quinn reluctantly takes a scuba class with Mark; Shane enlists Armond to help plan a romantic evening for Rachel; Tanya leans on Belinda for support as she scatters her mother's ashes at sea; Paula keeps a secret from Olivia.