Namaste No More
S1, E10: When Crosby (Dax Shepard) and Jasmine’s (Joy Bryant) relationship heats up, they have to decide how to explain it to Jabbar (Tyree Brown). Elsewhere, Adam (Peter Krause) and Kristina (Monica Potter) are on the search for friends but find that the process is more difficult than they thought. Sarah learns about Zeek’s (Craig T. Nelson) financial problems. Meanwhile, Julia (Erika Christensen) becomes the new coach of Sydney’s (Savannah Paige Rae) soccer team and Haddie (Sarah Ramos) goes to Amber (Mae Whitman) for advice when her boyfriend starts pressuring her into having sex. Bonnie Bedelia, Sam Jaeger, Miles Heizer and Max Burkholder also star.