Natural History
S6, E8: When the gang attends a black-tie fundraiser at the Natural History Museum, Ted runs into Zoey, and sees a whole different side to her when she introduces him to her husband, the Captain. Later, Marshall and Lily argue over his career path and Barney makes a shocking discovery.