Never Judge a Hyena By Its Spots
S1, E3: When Kion gets separated from the rest of the Lion Guard after chasing Janja and his clan back to where they belong, he finds himself lost in the Outlands. He meets Jasiri, a friendly female hyena, who rescues him.