New Beginnings
S6, E1: Bjorn struggles with the responsibilities of kingship, and he finds he can't rely on his mother, Lagertha. Ivar falls into the hands of the Kievan Rus, and in their ruthless and unpredictable ruler, Prince Oleg, he may finally have met his match.