New Beginnings
S1, E11: Paul seeks support from people at his work place, but gets more than he bargained for. Sean pulls away from Rebecca when it appears she’s getting too serious. Cathy, Marlene and Rebecca have a girl’s lunch at a strip joint -- which unexpectedly influences Cathy’s thoughts about her cancer. Adam meets a girl, Mia, at the bus stop.