New Day
S1, E2: A cautiously optimistic Belinda walks a fine line with Tanya; Armond brainstorms ways to deal with Shane; Rachel approaches Nicole for advice; Paula and Olivia lose track of their stash; a revived Mark attempts to connect with Quinn.