New Money
S2, E3: Francis Wolcott, agent for the mining magnate George Hearst arrives in Deadwood. Al's condition severely deteriorates from his kidney stones; enclosed in his room and unable to speak, nobody knows how ill he is. Farnum tries to con Wolcott by lying about the contents of Hickok's letter.