Night of the Jumps
S1, E1: The 'Night of the Jumps' is the official FIA World Championship in Freestyle Motocross and the biggest motor cross freestyle event in the world. The daring stunts undertaken by the off-road bikers are breathtaking. On Tour takes a look behind the scenes of the 'Night of the Jumps' at the Munich Olympic Arena.