Nightshifter
S2, E12: Sam and Dean investigate a string of robberies with a disturbing pattern: In each incident, a trusted employee holds up a bank and then commits suicide. When autopsy reports show the employees' actual time of death as several days before the robberies, Sam and Dean realize that a shape-shifter they have encountered before has returned.