Doctor Who Night Terrors
S6, E9: The Doctor receives a distress call from the scariest place in the Universe. A child’s bedroom. Terrified of the monsters in his cupboard, George’s pleas for help break through the barriers of all time and space. But allaying his fears won’t be easy, even for the Doctor. Because George’s monsters are real.