Top of the Lake No Goodbyes Thanks
S1, E6: Tui's birth is imminent. Robin is summoned to Matt Mitcham's to secure his confession. What she hears leaves her on her knees. Near despair Robin summons all she has left to get to Tui before Matt. Acting on instinct she heads off to confront the dark creator alone, where the investigation reaches its shocking conclusion.