No Ifs, ands, or Buts
S4, E18: Max orchestrates a plan to get Dr. Fuentes terminated from New Amsterdam once and for all; Helen confronts her medical complication; Iggy helps two patients deal with a breakup, which forces him to consider his own marriage.