Hawaii Five-0 No Ke Ali'i Wahine A Me Ka Aina
S7, E2: A rogue MI-6 agent is the key to finding a terrorist who plans to cause the meltdown of nuclear reactors across Europe. McGarrett and Danny need the help of an FBI profiler to find a killer.