No More Mister Nice Guy, Pt. 2
S4, E2: Bobby takes over Ewing Oil as JR lies critically ill, Sue Ellen tortures herself with the idea that she may have shot her husband in a drunken stupor, and Lucy is rebuffed by a poor medical student.