No Other Sons or Daughters
S1, E9: With annexation looming, Swearengen calls a meeting to set up an informal government. Bullock and Alma compare notes on Ellsworth, and each other; Farnum gets a special-delivery letter from Hickok; Utter offers Jane a job; and Stubbs prepares to make a go on her own, with Tolliver's avowed blessings.