No Pictures, Please / Stuck on the Roof
S11, E6: Patrick leads an enthusiastic stranger on a tour of his favourite places in Bikini Bottom. SpongeBob is afraid to get off the roof of the Krusty Krab, but he won't let that stop him from living his life.