No Such Thing As Bad Luck
S7, E18: Severide gets angry at Cruz when he feels his orders were disobeyed in the field. Boden reconnects with an old high school friend during a call to a house fire. Herrmann has issues when one of his favourite knick-knacks from Molly's goes missing.