Nobody's Fault But Mine
S1, E10: In the gang's quest to rescue Danny, the time has come for Miles and Monroe to meet face to face. Meanwhile, on the verge of reuniting with her brother, Charlie is conflicted by a shocking discovery...and Rachel tests Monroe's patience.