Nobody's Perfect
S1, E9: Joan finally comes back to the post and to Roland, but Roland's guilt over his affair with a reporter begins to affect the future of his marriage. Meanwhile, Frank's homecoming from having his unit shot down is put in further turmoil by Denise's job, and Michael is about to have a career change.