Nocturne
S2, E2: July 1966. World Cup fever grips the nation, as Argentina face off against England in the quarterfinals. In a sleepy corner of an Oxford museum, a septet of schoolgirls saunters through the worldly exhibits. But in a closed-off enclave, a blade slashes, blood sprays crimson and a man falls to his death...