Nora
S3, E5: Kristina is rushed to the hospital by an unlikely friend, while Julia and Joel receive positive news about a possible adoption. Jasmine's love life begins to affect Crosby, while Sarah's ex, Seth, threatens to disrupt her relationship with Mark.