Norman's Ark
S6, E24: The residents of Pontypandy wake up to find the whole of the town flooded! Fireman Sam and Tom Thomas the helicopter pilot lend a hand where they can and Fireman Elvis Cridlington and Firefighter Penny Morris come to the rescue in the rescue boat. Meanwhile Norman Price goes off to look for Woolly and Lambykins.