Norse Code / The Great Bicycle Mystery
S1, E25: Fanboy and Chum Chum are excited when their Viking friend, Thorvald, visits them from Valhalla. Lenny's bike was taken from outside the Frosty Mart! Good thing Fanboy and Chum Chum are on the case.