Murders in the North Not for All the Gold in the World
S7, E1: In a demolition site, Jan Steinert, a homeless man, watches as a man fleeing the police hides a green sports bag with him. Steinert finds the loot from a bank robbery, and a short time later, the body of a homeless man is discovered.