Not Indecent, but Not Quite a Decent Enough Proposal
S3, E1: At the funeral for Sabrina's grandmother, Nana, the Chance family meets Tamara (Melanie Griffith), Sabrina's mother; Nana's last will and testament has a significant impact on Sabrina and Jimmy's relationship.