Not Normal / Gone
S6, E4: When Squidward points out to SpongeBob that he's not normal, SpongeBob makes it his mission to become normal. SpongeBob begins to lose all his spongey-ness, and it's not long before he's completely unrecognizable, even to his best friends. Could this be the end of SpongeBob SquarePants as we know him? SpongeBob wakes up one morning to find that everyone in Bikini Bottom is gone – even Gary!