Not So Slow Coaches
S18, E2: Annie and Clarabel are always complaining to Thomas about going too fast. Thomas likes to tease them by going too fast or too slow (so Annie and Clarabel will ask him to go faster again). But when Annie and Clarabel find themselves coupled to Caitlin by mistake they get a taste of what going fast is really like and poor Thomas gets frightened that they might be taken to the mainland forever.