Nuclear Nazi Weapons
S3, E3: In Norway, Tim and Gerrard explore a hydroelectric plant where the Nazis were dangerously close to producing a nuclear weapon. Mike and James investigate a cabin high in the Austrian Alps where Hitler's top associate made the ultimate sacrifice.