Occurrence Reports
S5, E6: Reid has finally captured Nathaniel and rid Whitechapel of its most feared monster since Jack the Ripper, but he still has one final enemy to defeat: Assistant Commissioner Augustus Dove. With Jackson's help, Reid must find sufficient forensic evidence to prove to Drummond - now in charge of Leman Street - that Dove killed the boy Robin Sumner. Even if Reid is able to bring Dove to justice, can he ever live in peace in Whitechapel - the place which haunts his dreams and nightmares?